hírlevél
név:
e-mail:
támogatók


galéria
Miss Fit 2011 - Döntő
fitközpont
BrandCamp

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alaklommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján. 2009-ben a következő 3 fő témakör köré szerveződnek az előadások, workshopok: Márka (márka image, márkaépítés), vállalatok egyre tudatosabb és erőteljesebb CSR tevékenysége illetve online vírus kommunikáció.
Azzal a céllal indult útjára tavaly a Brand Camp, hogy párbeszédet létesítsen a marketing, kommunikáció és reklám szakos hallgatók és a szakemberek között. Az idei tábor szervezését az motiválta, hogy elmélyítsük a tavaly kialakult kapcsolatot, és még több egyetemista illetve főiskolás hallgató bevonásával szélesebb körű szimbiózist alakítsunk ki a „brand guruk” és a jövő tehetséges fiataljai között.

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL kiemelten fontosnak tartja a fiatalok támogatását, képzését, ezért hívta életre a Brand Camp-et, amely egyedülálló fórum a diákok számára életszerű, gyakorlati tapasztalatok, tudás megszerzésére illetve a szakmai közeg és a piac megismerésére. A résztvevők a három napos rendezvény alatt nem csak száraz elméleteken, hanem interaktív feladatokon, konkrét brief-eken és szituációs játékokon keresztül, aktívan szerezhetik meg a tudást. Lehetőségük nyílik tanulni a szakmában dolgozó profiktól, akik nemzetközi cégek marketing vezetőiként valós projekteken keresztül tudják bemutatni a szakmát, életszerű, megoldásra váró problémák felvetésével motiválni tudják arra a diákokat, hogy az elméletben megtanultak gyakorlatba átültetve alkalmazzák és továbbgondolják.
Emellett a 3 napos intenzív programsorozat remek alaklom a diákoknak a cégek mélyrehatóbb megismerésére és az álláslehetőségek felkutatására. Az interaktív forma a szakembereknek is remek lehetőséget nyújt a fiatal, tehetséges diákok képességeinek feltérképezésére, ezáltal a Brand Camp egyfajta informális állásbörzeként is működik.

A program keretében a diákok folyamatosan részt vehetnek olyan nagy márkák szakmai workshopjain, mint a Procter&Gamble, a djuice, a Bayer, a Coca-Cola vagy akár a Kozel illetve
olyan elismert szakemberek előadásait hallgathatják meg, mint Réz András (Grant Reklámügynökség), Fabricius Gábor (Republic), Sas István (reklámfilm rendező), Böhm György (rendező, dramaturg), Hrutka Róbert (reklámzene szerző), Peresztegi Zoltán (Google), Szalay Edina (Mercedes-Benz), Szomolányi Katalin (Magyar Telekom), Tiszttartó Titusz (Danubius Rádió), Sárközy Ildikó (FMCG Marketing), Szende Attila (Coca-Cola), Varju Péter (Chio Magyarország), Balatoni Attila (Est Media Group), Galamb Eszter (Triumph), Pálóczy Tamás (Mood Media), Budaházy Szabolcs (Extreme Rendezvényügynökség), Koródi Zsuzsanna (Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség), Kőszegi András (BrandTrend), Fazekas Ildikó (ÖRT).

A „My Brand Way” elnevezésű, állásbörzéhez is hasonlító program rész főként HR-rel kapcsolatos témákra fókuszál, így a diákok itt például stressz interjún vehetnek részt, személyiségtesztekkel mérhetik fel, hogy milyen jellegű munkákat tudnak leghatékonyabban végezni, beszélgethetnek a jelenlévő cégek HR menedzsereivel vagy akár pályaválasztási tanácsokat is kaphatnak.

Természetesen a kikapcsolódás is fontos szerepet kap, hiszen a Brand Beach & Bar szakmai bemutatókkal és vetélkedőkkel illetve esténként bulikkal várja a fiatalokat.

A www.brandcamp.hu oldalon lehet regisztrálni a táborra, melynek időpontja: 2009. július 2-4., a helyszín Balatonföldvár Riviéra Hotel. Ezen a weboldalon találhatnak érdekességeket, híreket az érdeklődők illetve folyamatosan újabb információkat a programról és az előadókról.

Kapcsolat:
Bajnógel Csaba
06 1 248 3120
info@brandcamp.hu

hirdetés
partnereink
aktuális háttérképek beállítás kezdőlapnak írj nekünk! impresszum médiaajánlat